вторник, 13 декабря 2016 г.

Ավետիք Իսահակյան Լիլիթ

• Ւնչու Լիլիթն ընտրեց սատանային. Ինչն էր, որ այդպես գրավեց կնոջը:
Լիլիթի կարծիքով Ադամաը նրան շատ անհամապատասխան զույգ էր, նա իհարկ է ավելի լավին էր ցանկանում, իսկ միամիտ Ադամը, դա անգամ չէր էլ հասկանում: և այդ պատճառով Լիլիթը որոշեց սատանայի հետ ընկերություն անել, քանի որ նա իր պես խորամանկ և խելացի էր, և համապատասխանում էր իրեն:
• Զուգահեռներ անցկացրեք Լիլիթի և ձեր ճանաչած աղջիկների միջև:
Լիլիթը ինչպես շատ աղջիկներ սիրում էր զարդարվել և սիրունանալ, սակայն հիմա աղջիկները ավելի քիչ են վիրավորում շրջապատին, քանի որ շրջապատում քիչ են հիմարները:
• Որքանով է համոզիչ Ադամի կերպարը:
Ադամը իմ լսած և տեսած մարդկանցից ամենա միամիտն է, նրա միամտությունը հասնում է հիմարության, նրա վարքագծով, նա չի համապատասխանում, իմ պատկերցրած իդեալական ընտանիքի հոր, կամ ընդհանրապես, նրան հոր կերպարում պատկերացնելը դժվար է:
• Ադամը գնաց Աստծո մոտ և բողոքեց Լիլիթից. ինչպես կարձագանքեք, կորոկեք այս քայլը:
Այս կորած մոլորված տղայի մեջ, ես ոչ մի լավ բան չեմ տեսնում: Նորմալ տղամարդու կողմից իր ծնողին խառնել սեփական գործերի մեջ, նա մանավան ընկերու հետ խնդիրները լուծելու համար, ես համարում եմ թուլամորթություն:

Комментариев нет:

Отправить комментарий