Հանրակրթություն
Ես մեր դպրոցի հանրակրթությունը այդքան էլ լուրջ չեմ ընդունում: Տետրերը փոխվել են համակարգիչներով, դասերի ժամանակ ուսուցիչները անտեղի պատճառով կարող են աշակերտ(ներ)ին հանել դասերից: Պատճառների մեծամասնությունն այպիսինն են, բակում աշխատելու կամ միջոցառումենրի պատրաստվելու համար: Դասի ժամանակ շատ դեմպքերում չենք զբաղվում դասով, ալյ կողմնակի բաներով: Օրինակ՝ բեմադրություն ենք կազմակերպում: Համակարգչով սովորելը, աշխատելը շատ դժվար է, և պարտադրում են այդպես սովորել և վերջում բողոքում դանդաղ աշխատելու համար: Սովորում եմ 9-րդ դասարանում և մինչև օրս դասարանով սովորում ենք երգ: Մտածում եմ, որ երգը պետք է 4-6-րդ դասարանների ընթացքում դուրս գա դասացուցակից կամ դառնա ըստ ցանկության: Իմ համար երգի շաբաթական մեկ ժամը դա անտեղի կորուստ է: Ավարտական դասարան ենք, և կարող ենք այդ մի ժամը պարապել քննությունների համար: Դպրոցում պատեր չկան, և դա աշակերտնեին շեղում է: Դասարանում միշտ աղմուկ է լինում և շեղում է աշակերտներին:
Ընտրությամբ գործունեություն
Շատ եմ սիրում դպրոցի ընտրությամբ գործունեության ժամերը, որորվհետև աշակերտները կարողանում են այդ մի քանի ժամվա ընթացքում զբաղվել իրենց սիրած գործով: Ես չնայած մտածում եմ, որ սխալ է երբ 7-րդ դասարանցին նույն բանն է անցնում ինչ՝ 9-րդ դասարանցին: 9-րդ դասարանցիները պետք է առաձին սովորեն իրենց դասերը:
Տնային աշխատանք
Տնային աշխատանքները մեր դպրոցում շատ քիչ են, և ես մտածում եմ, որ դա շատ-շատ սխալ է: Շատ օրեր են եղել, երբ ամբողջ օրվա ընթացքում տնային աշխատանք չեմ ունեցել: Տնային աշխատանք հանձնարարելու դեպքում շատ քիչ են հանձնարարում, կարողանում եմ 4-6 տարբեր առարկաների տնային աշխատանքները 30 րոպեում լիովին կատարել: Մտածում եմ, որ տնային աշխատանքները պետք է շատացվեն:
Ես մեր դպրոցի հանրակրթությունը այդքան էլ լուրջ չեմ ընդունում: Տետրերը փոխվել են համակարգիչներով, դասերի ժամանակ ուսուցիչները անտեղի պատճառով կարող են աշակերտ(ներ)ին հանել դասերից: Պատճառների մեծամասնությունն այպիսինն են, բակում աշխատելու կամ միջոցառումենրի պատրաստվելու համար: Դասի ժամանակ շատ դեմպքերում չենք զբաղվում դասով, ալյ կողմնակի բաներով: Օրինակ՝ բեմադրություն ենք կազմակերպում: Համակարգչով սովորելը, աշխատելը շատ դժվար է, և պարտադրում են այդպես սովորել և վերջում բողոքում դանդաղ աշխատելու համար: Սովորում եմ 9-րդ դասարանում և մինչև օրս դասարանով սովորում ենք երգ: Մտածում եմ, որ երգը պետք է 4-6-րդ դասարանների ընթացքում դուրս գա դասացուցակից կամ դառնա ըստ ցանկության: Իմ համար երգի շաբաթական մեկ ժամը դա անտեղի կորուստ է: Ավարտական դասարան ենք, և կարող ենք այդ մի ժամը պարապել քննությունների համար: Դպրոցում պատեր չկան, և դա աշակերտնեին շեղում է: Դասարանում միշտ աղմուկ է լինում և շեղում է աշակերտներին:
Ընտրությամբ գործունեություն
Շատ եմ սիրում դպրոցի ընտրությամբ գործունեության ժամերը, որորվհետև աշակերտները կարողանում են այդ մի քանի ժամվա ընթացքում զբաղվել իրենց սիրած գործով: Ես չնայած մտածում եմ, որ սխալ է երբ 7-րդ դասարանցին նույն բանն է անցնում ինչ՝ 9-րդ դասարանցին: 9-րդ դասարանցիները պետք է առաձին սովորեն իրենց դասերը:
Տնային աշխատանք
Տնային աշխատանքները մեր դպրոցում շատ քիչ են, և ես մտածում եմ, որ դա շատ-շատ սխալ է: Շատ օրեր են եղել, երբ ամբողջ օրվա ընթացքում տնային աշխատանք չեմ ունեցել: Տնային աշխատանք հանձնարարելու դեպքում շատ քիչ են հանձնարարում, կարողանում եմ 4-6 տարբեր առարկաների տնային աշխատանքները 30 րոպեում լիովին կատարել: Մտածում եմ, որ տնային աշխատանքները պետք է շատացվեն:
Комментариев нет:
Отправить комментарий